26 Kasım 2012 Pazartesi

HOŞGELDİN MELEĞİMiz!!

















Tuğba ile tanışmam 2004 senesinde bir yaz mevsimine dayanır... Dershane günlerine.. Hayatımın en güzel, en özel günleri... Yerine oturdum diye az azar işitmemiştim :) Nereden bileyim o azarın, çok güzel bir dostluğa, arkadaşlığa dönüşeceğini... Benim bu güzel işlere başlamamın sebebi de Tuğba ve minik kardeşi Ömer Yusuf.. Ben onlar sayesinde hayatta en çok sevdiğim sıradan işleri, hayatımın merkezindeki işler haline getirdim.. İlk Bebek Bezi Pastam, Ömer Yusuf' un hediyesiydi.. İlk Bekarlığa Vedam, İlk Kına Gecem, Tuğba' nındı... Bana bulduğu müşteriler hatta arkadaşlar demek çok daha doğru!... Benim için birer arkadaş olmaktan çıkıp dost oldular.. Tuğba, benim için çok özelken şimdi çok daha özelleşti... Hayatımda ilk defa ' Teyze ' oldum... Dünya' lar güzeli bir kızları oldu... İşte bu minik hediyeler, battaniye, emzik, bebe kremi, bebe yağı ve el yapımı hediye kutusu hepsi Ayşe' nin :) Güle güle kullanın meleğiM, bahtın, kısmetin, hayat yolun hep açık olsun.. Annenin ve babanın kıymetini bir ömür boyu bilmen dileğiyle..





Hiç yorum yok: